JO DE GRAN VULL SER NENA

7 de juny del 2018

De la trilogia dels barrets



Avui estic contenta perquè us puc parlar d’un dels meus autors i il·lustradors preferits: el canadenc Jon Klassen! Klassen ha guanyat un munt de premis amb la seva trilogia dels barrets. Sí, sí, una trilogia d’àlbums il·lustrats que tenen dos protagonistes un barret i una mentida: On és el meu barret?, Aquest barret no és meu i Hem trobat un barret, tots tres publicats en català i castellà per l’editorial Milrazones.

Les il·lustracions d’en Klassen són amb aquarel·la, senzilles pel que fa als detalls, cosa que fa que els pocs elements que hi ha prenguin molta importància. Des del protagonista fins a unes fulles o una branca. Aparentment pot semblar un tipus d’il·lustració més aviat seriós, amb una paleta de colors de tardor (beix, marró, verd caqui, negre, terrós), però el que fa pixar-te de riure (perdoneu l’expressió, però no n’hi ha cap que s’escaigui millor) són les mirades hiperexpressives dels animals que hi apareixen. Tot i que les il·lustracions van acompanyades de text, s’expliquen per si soles.

Si el coneixeu, rellegiu-lo, i si no el coneixeu, quina sort descobrir-lo per primera vegada!

Trobareu més cosetes de Jon Klassen aquí!

Títol original en anglès.
Editat en català i castellà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada